وقتی می رقصیم ...
وقتی می رقصیم،
می رقصیم که رقصیده باشیم و زیبایی رو خلق کنیم.
درست مثل حکایت زندگی. زندگی می کنیم که زندگی کرده باشیم. همین جاش هم زیباست .
اونها که زندگی می کنند تا پولدار بشن، تا خونه بخرن ،تا ... ، رقصنده های خوبی نیستن.
مثل آدمایی که شبیه آدم آهنی از روی درس مربی حرکات ریتمیک انجام میدن و رقصشون فقط حرکات موزونه و بس!
زندگی رقص قشنگیه مخصوصا از سر عشق رقصیدن !
میدونین چی میگم؟
از سر عشق رقصیدن یعنی با تمام زندگی در رقص بودن !
با غمش، غصه هاش، دلتنگی ها و بیقراری هاش...
عشق همون "باهم رقصیدنه " :
باهم درست کردن .
با هم ساختن ! باهم پیروز شدن.
hashtag#محبوبه_احمدی
+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم تیر ۱۴۰۳ ساعت 8:58 توسط Avidafar
|
هر چی آرزوی خوبه مال تو